11 januari 2006

Jens tjugo-i-topp

Tack alla som kom på klubben senast; jag hade jättekul.

Nåväl, bättre sent än aldrig - här är mina favoritlåtar för år 2005:

1. Cat5 - Sexy (Ladda ner / Köp här)
2. Bloc Party - Banquet (Phones Disco Edit) (Ladda ner / Köp här)
3. Johnny Boy - You Are The Generation That Bought More Shoes And You Get What You Deserve (Ladda ner / Köp här)
4. Ladytron - Destroy Everything You Touch (Ladda ner / Köp här)
5. Saint Etienne - Milk Bottle Symphony (Ladda ner / Köp här)
6. Metric - Poster of a Girl (Ladda ner / Köp här)
7. Out Hud - It's for You (Ladda ner / Köp här)
8. Tiga - The Ballad Of Sexor (Ladda ner / Köp här)
9. Tegan & Sara - Walking With A Ghost (Ladda ner / Köp här)
10. Röyksopp - What Else Is There? (Jacques Lu Cont Radio Mix) (Ladda ner / Köp här)
11. Belle and Sebastian - White Collar Boy (Ladda ner / Köp här)
12. LCD Soundsystem - Daft Punk Is Playing At My House (Ladda ner / Köp här)
13. Arctic Monkeys - I Bet You Look Good On The Dance Floor (Ladda ner / Köp här)
14. She Wants Revenge - Tear You Apart (Ladda ner / Köp här)
15. Piney Gir - Greetings, Salutations, Goodbye (Ladda ner / Köp här)
16. Jenny Wilson - Let My Shoes Lead Me Forward (The Knife Remix) (Ladda ner / Köp här)
17. Kaiser Chiefs - Oh My God (Ladda ner / Köp här)
18. Baxendale - I Built This City (Michael Mayer Mix) (Ladda ner / Köp här)
19. Final Fantasy - This is the Dream of Win & Regine (Ladda ner / Köp här)
20. DMX Krew - The Fallen Kings (Ladda ner / Köp här)

Ja, jag har varit lite lat och låtit bli att konvertera de låtar jag hade som m4a till mp3. De flesta använder väl ändå WinAmp eller iTunes...

Om du är (eller representerar) någon av ovanstående artister (eller skivbolag) och inte vill ha din låt här, maila mig så tar jag bort den.


/Jens.

1 Comments:

Blogger Join Our Blog! said...

Attans, det blev fel What Else Is There-mix... Tough luck!

14:34  

Skicka en kommentar

<< Home