27 mars 2006

Nedräkningen har börjat...

Inte många dagar kvar nu till fredagen den 31 mars och nästa Join Our Club. Jag hoppas ni laddat ner de fantastiska Strip Squad-låtarna och förvirrats av Chaos Through Programmings häpnadsväckande webbsida.


Det har varit lite dålig med uppdateringar här på ett tag, men jag tänkte råda bot på det genom att posta några små mp3:or för ert lyssningsnjutande:

Cansei De Ser Sexy - Superafim

Brasiliens hemligaste elektroriotpop. Har tidigare postat en annan låt med dem och ytterligare en finns på L'amour à trois-bloggen. Hur bra som helst!

Cristina - What's A Girl To Do?

Fantastisk, livstrött new wave-pop från 1984. Förstår inte hur jag kunnat missat den här under alla dessa år.

Data Panik - Cubis (I Love You)

Jag har alltid varit svag för duetter, vilket kan vara ett av skälen att jag älskar den här låten. En perfekt poplåt (vilket inte är så konstigt eftersom Data Panik tydligen är ett återuppståndet Bis)!


/Jens.

1 Comments:

Blogger Erik Wistrand said...

Om man låtsas att man kan portugisiska kan man göra ett konto på http://www.trama.com.br, och hitta mer Cansei de Ser Sexy. Jag blev glad.

/E

22:08  

Skicka en kommentar

<< Home